دانلود فصل چهارم خندوانه|فصل 4 خندوانه

دانلود خندوانه،دانلود فصل چهارم خندوانه،فصل 4 خندوانه،مسابقه خنداننده شو فصل 4 خندوانه

روش ثبت نام در مسابقه خنداننده شو فصل چهارم خندوانه


شرکت در مسابقه خنداننده شو|آموزش ثبت نام در مسابقه خنداننده شو رامبد جوان|روش ثبت نام در مسابقه خنداننده شو فصل 4 خندوانه|آموزش ارسال ویدئو برای مسابقه خنداننده شو

روش ثبت نام و ارسال ویدئو در مسابقه خنداننده شو

برای شرکت در مسابقه خنداننده شو ابتدا باید در سایت تماشا ثبت نام نمایید.

http://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngلینک ثبت نام در سایت تماشا

آموزش شرکت در مسابقه خنداننده شو فصل 4 خندوانه


با کلیک بر روی لینک ثبت نام مطابق شکل فوق وارد مرحله ثبت نام میشوید و آدرس پست الکترونیک خود و کد امنیتی را وارد نموده و بر روی ثبت اطلاعات کلیم نمایید.

آموزش شرکت در مسابقه خنداننده شو فصل 4 خندوانه

پس از کلیک بر روی ثبت اطلاعات با شکل فوق مواجه خواهید شد که باید ایمیل خود را چک نمایید و ثبت نام خود را تکمیل کنید.



برای ارسال ویدیو خود پس از تکمیل ثبت نام مطابق شکل فوق ویدئو را در سایت بارگذاری نمایید.

جهت شرکت در مسابقه گزینه شرکت در خنداننده شو را فعال نمایید.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام افتتاح کنندگان این مسابقه آینده ساز مملکت،  دمتونننن گلمممم شماااا خیلییییییییییییی باحالیددددددد لطفا منو ثبت نام کنیدددددددددد. 
سلام من رضا هستم فکر میکنم خیلی استعداد دارم میخوام توی تلوزیون بازی کنم
09126168058
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۰۲:۰۰ مجتبی صادقانی
سلام علیکم من خیلی باحالیم 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan