دانلود فصل چهارم خندوانه|فصل 4 خندوانه

دانلود خندوانه،دانلود فصل چهارم خندوانه،فصل 4 خندوانه،مسابقه خنداننده شو فصل 4 خندوانه

تاریخ شروع فصل چهارم خندوانه|آغاز فصل 4 خندوانه

تاریخ شروع فصل چهارم خندوانه|فصل چهارم خندوانه|فصل 4 خندوانه کی شروع میشه؟|تاریخ آغاز فصل 4 خندوانه رامبد جوان

تاریخ شروع فصل 4 برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان

فصل چهارم خندوانه

رامبد جوان از شب یلدا با برنامه «خندوانه» مهمان خانه‌ها می‌شود.

وی در ادامه در خصوص تغییرات و اضافه شدن بخش‌های مختلف به این برنامه بیان کرد: در فصل جدید از «خندوانه» تغییرات چندانی ایجاد نکرده‌ایم و مخاطبان از اول دی ماه با همان شکل و شمایل همیشگی این برنامه را خواهند دید.

احمدی با بیان اینکه همچنان حضور «جناب خان» در سری چهارم «خندوانه» مشخص نشده است، درباره نقل مکان استودیوی ضبط برنامه اظهار داشت: سری چهارم «خندوانه» به شمال غرب کشور و محله‌ای در فرحزاد منتقل شده است و مخاطبان تغییرات «خندوانه» را در طراحی دکور و فضای اجرا می‌بینند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «آیینه خانه» در خصوص شروع ضبط قسمت‌های جدید عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، ضبط سری جدید «خندوانه» از شنبه با همان فضا و بخش‌های گذشته آغاز می شود.

احمدی در پایان با اشاره به ساعت پخش و حضور مهمانان در شب یلدا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ضبط برنامه کلید نخورده است،‌ مهمانان شب یلدا مشخص نشده و طبق برنامه های گذشته و تصمیم مدیران شبکه نسیم، برنامه باید از ساعت 23 به روی آنتن برود.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan